Implementare si mentenanta software Tipologia unei implementari si intretinerea aplicatiilor ERP

Contactati-ne pentru oferta personalizata software: +40 748 23 03 86

01.

Implementare.

Implementarea unui ERP la timp, corelata cu evolutia afacerii si cea organizationala nu doar permite, ci si asigura cresterea eficacitatii in timp.

Implementarea unui sistem ERP NU inseamna doar:

  • vine o echipa, il instaleaza si e functional pentru totdeauna
  • cateva luni de setari si training si e perfect

Achizitia unui sistem ERP este, de la momentul achizitiei, o investitie pe toata durata de viata a companiei, care ar trebui sa genereze cresterea companiei si respectiv sa creasca o data cu aceasta.

Companiile se afla in cateva stadii de evolutie ERP:

  • constientizare nevoie
  • selectie si achizitie
  • implementare
  • stabilizare
  • optimizare si sau upgrade si dezvoltare

Am putea spune intr-un mod extrem de concentrat ca o implementare de succes este:

  1. precedata de o ANALIZA
  2. intocmirea unei DOCUMENTATII cu cerinte si nevoi
  3. stabilirea OBIECTIVELOR acestei implementari
  4. stabilirea PASILOR si PERIOADA
  5. stabilirea ECHIPELOR de implementare la furnizor si la beneficiar
  6. stabilirea TASK-URILOR fiecarei echipe/persoane
  7. implementarea solutiei ERP
  8. verificarea REZULTATELOR 
  9. planificarea OPTIMIZARILOR sau UPGRADE, daca este cazul
  10. intretinerea aplicatiei
02.

Mentenanta si Suport.

Mentenanta si intretinerea unei aplicatii ERP este formata din 2 mari sectiuni:

  • actualizare versiuni noi
  • remediere situatii si scolarizare in utilizare

Versiunile noi ale unei aplicatii pot fi de natura:

  • legislativa – obligatorii si necesare pentru contabilitatea companiei
  • corectiva – scolarizare, modificari, personalizari, corectii

Pe cand mentenanta legislativa este clara si nu depinde de noi, mentenanta corectiva reprezinta un complex de actiuni pentru asigurarea functionalitatii  si utilizarii optime a produsului: 

  • remedierea problemelor de functionare
  • remedierea problemelor de utilizare incorecta, greseli de operare
  • consultanta in privinta folosirii aplicatiei (de regula situatii specifice, aparute dupa implementare)
  • consultanta pentru reorganizarea modului de culegere a informatiilor
  • consultanta pentru perfectionarea utilizarii
  • consultanta pentru organizarea salvarilor de siguranta si stocarii informatiilor
  • instalarea versiunilor noi ale sistemului
  • analiza crestere performanta sistem ERP in functie de dezvoltarea afacerii
  • propuneri de noi facilitati care pot ajuta beneficiarii sa optimizeze constant procesele operationale

Solicitati oferta tehnica sau servicii tehnice: +40 748 23 03 86

Compania noastra va ajuta cu specialisti si solutii integrate pentru business-ul vostru.

Adresa: Floresti, str. Gheorghe Doja nr 4A, jud Cluj 407280
Telefon: 0748 19 33 87
E-mail: sales@softconsulting.ro