DEPARTAMENT COMERCIAL Relatie eficienta cu Clienti si furnizori

O relatie buna cu furnizorii genereaza optimizari financiare, de stoc, solutii bune spre clienti, cu deservire la timp. O relatie buna cu clientii este cea mai buna unealta de crestere si evolutie a businessului.

Automatizarea relatiei cu clientii si furnizorii:

Your business software center

Oferte - Contracte

Inregistrare si urmarire oferte clienti, precum si oferte furnizori, inclusiv actualizare periodica din excel a ofertelor furnizor. Realizare si evidenta promotii, preturi speciale, targete agenti.
Evidenta si gestionarea contractelor: de leasing, comerciale, vanzare/achizitii in rate cu urmarire incasari/plati, precum din prisma abonamentelor, discounturilor, termene de livrare sau plata.

Comenzi-Aprovizionare

Evidenta comenzilor catre furnizori si de la clienti, cu tiparire de proforme. Posibilitatea de a bloca/rezerva produse pe comenzi. Calcul necesar de aprovizionare in functie de: comenzi, stoc minim/maxim, ritmul vanzarilor. Marcarea articolelor promotionale si marcarea pozitiilor din stoc pentru care se doreste lichidarea/reducerea.

Comenzi Online

Aplicatie B2B destinata partenerilor firmei:
Permite clientilor inregistrarea unei comenzi intr-o interfata web cu user si parola. Acesta poate verifica stadiul comenzilor, cantitatea acceptata de furnizor, cantitati facturate. Informatiile se sincronizeaza automat in WME si din WME in web.

Aplicatie B2C magazin online:
Se integreaza cu orice shop prin modul WebRestServer si ajuta operatorul sa tina evidenta intr-o singura parte. Actualizare de preturi si stocuri direct in WME si se sincronizeaza in magazinul online. Import automat comenzi din site in WME.

Livrare

Generarea si prelucrarea de colete pentru livrarea marfurilor. Evidenta produselor pe locatii in depozit, facilitare realizare picking precum si evidenta ambalajelor. Stabilirea traseelor de livrare si optimizare rute, eliberare de documente: certificate de calitate si conformitate, garantii, procese verbale, etc. Precum si repartizarea costului de transport pe articole.
.

Retail

Conceput pentru facilitarea vanzarii la magazine, creat pentru o retea/lanturi de magazine cu interfata simplificata si Touchscreen. Lucreaza si offline pentru punctele de lucru cu internet mai slab sau deloc si sincronizeaza automat permanent cu baza de date principala. Vanzare la casa de marcat/imprimanta fiscala.

CRM

Potentiali clienti. Cum ii transformam in beneficiari?
Mai intai trebuie sa tii o evidenta a potentialilor clienti si sa tii legatura cu ei.
Campanii de marketing si follow-up
Inregistrare actiuni: telefon, email, vizita, prezentare, negociere, vanzare, pierdere, etc.
Planificare si monitorizare agenti prin task-uri
Evidenta concurentei
Centralizarea informatiilor despre client: oportunitati, sarcini, cerinte, chestionare, reclamatii, etc.
Rapoarte centralizate pe agenti si pe potentiali: oportunitati zona geografica, domenii de activitate, marime companie, timp de negociere, etc.

Ai nevoie de o solutie personalizata?

Solicita un AUDIT GRATUIT in baza caruia vom putea personaliza oferta strict pe activitatea ta.










    Compania noastra va ajuta cu specialisti si solutii integrate pentru business-ul vostru.

    Adresa: Floresti, str. Gheorghe Doja nr 4A, jud Cluj 407280
    Telefon: 0748 19 33 87
    E-mail: sales@softconsulting.ro