Optimall SFA - solutie agenti pe PDA-uri, telefoane sau tablete


Producator: Arobs
Arie utilizare: comert, distributie
Pret: nespecificat
Solutie: *****
Compatibil: WinMENTOR, WinMENTOR Enterprise
Configuratia minima WinMENTOR necesara: Extins + Doc-imp-server

OptimallSFA by AROBS este un sistem informatic ce asigură automatizarea procesului de vânzare şi distribuţie.

Se adreseaza companiilor cu reţea proprie de agenţi de vânzări care efectuează rute zilnice la clienţi pentru

preluare comenzi. Agenţii de vânzări sunt echipaţi cu PDA-uri (telefoane mobile, tablete) prin intermediul cărora

transmit în timp real comenzile efectuate, direct în sistemul de gestiune al companiei.

 

_________________________________________________________________________________________

 

1. Componentele aplicatiei

Solutia este compusa din 3 componente software integrate:

  • Aplicatie Back Office
  • Interfatarea cu sistemul de gestiune WinMENTOR
  • Aplicatie Mobila ce se instaleaza pe PDA-urile (sau telefoane, tablete) agentilor.


________________________________________________________________________________________

 

2. Moduri de functionare


Această soluţie de automatizare a forţei de vânzări (SFA) ajută agenţii în procesul de vânzare, deoarece aceştia

au permanent acces la informaţii actualizate despre:

  • stocuri, preţuri, discount-uri şi promoţii pentru diferite produse
  • situaţia clientului vizitat (solduri, comenzi anterioare, ambalaje, blocaje, etc.)


Culegerea de date, in functie de cerintele beneficiarului, poate fi:

 

  • OptimallSFA Pre-Sales - permite preluarea comenzilor, încasărilor şi retururilor de marfă direct de la clienţi, 

cu livrarea ulterioară a mărfii. Pachetul include aplicatia Back-Office, aplicatia pentru terminale mobile si

interfata cu sistemul de gestiune

  • OptimallSFA Van-Sales - permite facturarea direct la client, concomitent cu livrarea mărfii. Pachetul include

in plus fata de modulul pre-sales si modulul de tiparire facturi si chitante la imprimanta.


Modul de transmitere a comenzilor/facturilor este ONLINE: acestea sunt transmise prin Internet/GPRS, direct în

sistemul de gestiune al companiei. Pentru transmiterea si sincronizarea datelor online, terminalele mobile şi

calculatorul pe care este instalată aplicaţia trebuie sa aibă o conexiune permanentă la internet.

 

Datorita flexibilitatii, solutia OptimallSFA, se adreseaza firmelor de distributie sau productie din mai multe industrii:

distributie bauturi, alimente, lactate, carne, inghetata, tigari, cartele sim, materiale de constructii, medicamente,

panificatie, cosmetice, etc.
________________________________________________________________________________________

 

3. Sistem de operare

Sistemul OptimallSFA este disponibil in varianta AndroidOS si poate fi instalat pe orice terminal

(smartphone sau tableta) cu acest sistem de operare instalat.
________________________________________________________________________________________

 

4. Avantaje si beneficii

• automatizarea vânzării prin utilizarea unui sistem unitar de înregistrare şi procesare a comenzilor / facturilor
• controlul soldurilor prin posibilitatea de urmărire în timp real a încasărilor şi de blocare a clienţilor rău-platnici
• reducerea costurilor prin eliminarea erorilor umane a timpului de procesare documente şi a situaţiilor de

operare dublă
• creşterea productivităţii muncii datorită folosirii eficiente a timpului şi informaţiei de către forţa de vânzare
• fidelizarea clienţilor prin oferirea de servicii profesionale (modificarea comenzilor, istoric de comandă etc.)
• evitarea OOS (out-of-stock) datorită opţiunii de vizualizare a stocurilor
• motivarea şi responsabilizarea forţei de vânzare prin integrarea în sistem a obiectivelor de vânzare

individuale şi urmărirea evoluţiei realizărilor vs. target
• evaluare în timp real de către supervizor a performanţei echipei de vânzare
• acces rapid şi îmbunătăţit al forţei de vânzare la baza de date (clienţi, contacte etc.)
• implementarea eficientă a promoţiilor derulate de compania dvs. (lichidări de stocuri etc.)
• mercantizare eficientă prin posibilitatea de a insera direct în aplicaţie informaţiile din piaţă privind prezenţa

şi poziţionarea la raft a produselor proprii şi a celor concurente
________________________________________________________________________________________

 

5. Pahetul standard si optionale

OptimallSFA – pachetul standard

• Clienţi, solduri
• Produse, stocuri, preţuri
• Preluare comenzi, retur marfă
• Preluare si inserare încasări
• Routing clienţi
• Căutare
• Tipărire facturi şi chitanţe la imprimante – doar pentru varianta Van-Sales
• Interfaţare cu ERP
• Modul de blocaje
• Modul de rapoarte specifice, pentru caracterizarea activităţii agenţilor şi a vânzărilor
• Modul de mesaje
• Modul de discount
 

Modul optional Merchandising

OptimallSFA – module optionale

• Modul promoţii
• Modul de gestiune a ambalajelor
• Modul comandă optimă
• Fişa SELL (istoric vânzări)
• Modul monitorizare PDA
• Modul blocare în hotspot
• Modul navigaţie către următorul client direct din aplicaţia OptimallSFA
• Modul apelare telefonie direct din aplicaţia OptimallSFA
• Modul de prioritate articole
• Modul de client nou
• Modul de merchandising
• Modulul de tipărire a chitanţelor pe imprimante termice şi a bonurilor fiscale pe casele de marcat
________________________________________________________________________________________

 

6. Referinte

 


________________________________________________________________________________________

 

Solutie la cheie!

Dotarile tehnice necesare (tablete + acumulatori + alte accesorii) pot fi livrate de societatea AROBS.

Implementarea solutiei se face de catre firma AROBS.

 

design by Blick