Auditul de asigurare

 

 

Caracteristica principala a serviciilor oferite este cea de consultanta, prin care in baza discutiilor avute cu clientul si a informatiilor furnizate de acesta, intelegind activitatea desfasurata de firma sau grupul de firme din care face parte, concepem un program de asigurare care sa raspunda cel mai bine nevoilor de protectie ale clientului.
 

Programul de asigurare

 

  • este format din mai multe linii de asigurare / tipuri de polite sau poate fi o singura polita care va contine toate liniile de asigurare convenite cu clientul pentru protectia prin asigurare dorita : de ex. asigurari de bunuri, avarii si furt auto, RCA, cargo, raspundere civila etc.
  • are o perioada unica de asigurare ( de ex 01.01.11 - 31 12.11). In cazul in care pe perioada de derulare a programului de asigurare, este necesara introducerea de bunuri in asigurare, ele vor fi cuprinse in acte aditionale la programul initial si vor fi introduse in asigurare pe perioada ramasa, in conditiile negiciate.
  • se negociaza global cu asiguratorii conveniti cu clientul. Am demonstrat in mai multe cazuri ca analizind si negociind global asigurarile unei companii /grup de companii, liniile de asigurare paguboase pentru asiguratori (casco/ RCA / asigurare buchet la autovehiculele de transport marfa), pot fi anihilate de celelalte componente ale programului de asigurare in calculul de rata a daunei companiei/grupului si astfel rezultatul negocierii poate fi cel mai bun.
  • duce la obtinerea celei mai bune oferte (pret mai bun si conditii de asigurare mai avantajoase), deoarece pe linga volumul mai mare de prime negociate, avind in vedere negocierea globala a ofertelor de asigurare, in cele mai multe cazuri situatia a permis negocierea direct in centrala asiguratorilor, cu rezultate in consecinta. Negocierea globala cu centrala asiguratorului se pune in practica prin incheierea politelor local, pentru a avea un raspuns prompt si operativ in caz de dauna.
  • permite eficientizarea activitatii Dvs. legata de activitatea de asigurare a bunurilor si activitatilor firmei sau a grupului de firme. Echipa noastra se va ocupa de emiterea conform solicitarii Dvs a documentelor de catre asiguratori.
  • permite o mai buna planificare a platilor cu primele de asigurare pe care urmeaza sa le efectuati (am evita astfel situatii intilnite in practica in care pentru a achita rate aferente asigurarilor de bunuri si avarii si furt auto se efectuau pina la 60 plati, alternativa este de a achita o rata globala lunara – 12 plati sau trimestriala – 4 plati, la o data convenita)
  • permite obtinerea de rezultate bune la negocierile de reinnoire.

 

 

Activitatea de consultanta permanenta acordata Dvs se va completa cu activitatea de intermediere a
politelor / programului de asigurare.

 

 

  Descarca documentul integral (~30 kB)
 

design by Blick